Διαβάσατε το καινούριο τεύχος του Woman's magazine;

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Η ιστορία μιας Αντιγόνης


by Haris Jamal


Όχι, σου είπα, μη με συνοδέψεις ως την πόρτα. Μπορεί να σε δει ο πατέρας μου. Καλύτερα να φύγεις. Μπορεί να σε δει κανένας γείτονας. Και προχώρησα μόνη. Κι εκεί, στη στροφή, ζαλίστηκα από δυο γαλάζια μάτια που γυάλιζαν μες στο σκοτάδι κι από ένα χαστούκι. Ο γιος του παπά, ο Γιώργης, με βίασε.


Ο πατέρας με έδιωξε από το σπίτι κι εσύ με καλοδέχτηκες, αγκάλιασες το παιδί του παπά και το είπες παιδί μας.


by apalkin

Χαθήκαμε στις πρώτες συλλήψεις της χούντας. Μες στα αίματα ξαναβρεθήκαμε κι αρχίσαμε να ψάχνουμε το παιδί μας. Κι όταν το βρήκαμε, δεν μας άφησαν να το δούμε. Ήταν, λέει, απασχολημένο. Ο παπα-Γιώργης προσπαθούσε να το φέρει στον ίσιο δρόμο. Και ύστερα δεν ξανακούσαμε γι' αυτό. Δραπέτευσε μας είπαν και το 'σκασε με μια γυναίκα για την Ιταλία.

Πνιγήκαμε στον καημό, βουλιάξαμε στα αν κι ούτε που πήραμε χαμπάρι πώς πέρασε η ζωή και ήρθε η ώρα να πεθάνουμε πια κανονικά. Καλύτερα, σου είπα, να πεθάνουμε να γλιτώσουμε.


by Kris P

Σου έκλεισα τα μάτια και μόνο τότε κατάλαβα πως δεν θα γλιτώναμε τόσο εύκολα. Δεν είχα, βέβαια, χρήματα για το νεκροθάφτη. Έφυγα κρυφά από το νοσοκομείο και πέρασα το βράδυ σε μια πλατεία, για να μη με βρει η αστυνομία. Και το επόμενο... και το επόμενο... Ούτε θυμάμαι πόσο καιρό πέρασα τριγυρνώντας.

Ώσπου μια νοσοκόμα με αναγνώρισε και μου είπε τι απέγινες. Η επιστήμη, λέει, φρόντισε για όλα. Σε κοίταξαν λίγο και ύστερα σε έθαψαν σύμφωνα με τους κανόνες της εκκλησίας. Ο παπα- Γιώργης σου έκανε μια πολύ καλή κηδεία.


by Faaiz Abbasi

Και είμαι τώρα απελπισμένη πιο πολύ από ποτέ. Δεν αντέχω να ζω, μα πώς να πεθάνω που θα καταλήξω στα χέρια του παπα-Γιώργη;
http://womaninblogs2.blogspot.gr/search/label/%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CF%88%CF%85%CF%87%CE%AE%CF%82




Κι αν βρεθεί μια Αντιγόνη στο δρόμο σας, μην μαζέψετε χρήματα για να της πληρώσετε την κηδεία του άντρα της. Προσπαθήστε να  της προσφέρετε τον τρόπο που εκείνη θέλει να αποχαιρετήσει τον αγαπημένο της... Κι αν έχετε το κουράγιο, μην ξαναφιλήσετε το χέρι ενός παπα-Γιώργη...

αλληλεγγύη - όχι φιλανθρωπία

27 σχόλια:

  1. Πωπω τι ιστορία ήταν αυτή. Είναι αστείο, πως τα ξέρουμε όλα ότι συμβαίνουν τριγύρω και ακόμα σοκαριζόμαστε που τα ακούμε.
    Μα καλό είναι να σοκαριζόμαστε, σημαίνει πως είμαστε ακόμα άνθρωποι.
    Κρατώ την φράση στο τέλος "αλληλεγγύη - όχι φιλανθρωπία- σου σκάω ένα γλυκό φιλί και φεύγω. Σε καλημερίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς! Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα, γιατί τα γνωρίζουμε, αλλά παθαίνουμε απανωτά σοκ, γιατί είμαστε άνθρωποι.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Εδώ τα λόγια χλωμιάζουν και σωπαίνουν μπροστά σε τόση Αγάπη. Το αίμα ποτέ δε λέει ψέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλληλεγυη οχι φιλανθρωπια λοιπον! τοσο μεγαλη η διαφορα τους. ωραια ιστορια εναυσμα θα πω!
    καλημερα καλη μου φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαστούκι-επίλογος σε μια τραγική πραγματικότητα... Αυτές τις μέρες έχω διαβάσει πολύ συγκινητικά πράγματα... Καλημέρα Αλεξάνδρα και να είσαι καλά (οι φωτογραφίες σου, συμπληρώνουν εξαιρετικά τα βαρυσήμαντα λόγια σου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα γεγονότα, είναι η γιορτινή ατμόσφαιρα που κοντράρεται καθημερινά με τη δυστυχία...
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ δυνατό κείμενο!!! Να ΄σαι καλά Αλεξάνδρα μου, για την υπέροχη ανάρτηση!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ που πήγαν τα προηγούμενα σχόλια ;;;
    Απλά συγκλονιστικό κείμενο Αλεξάνδρα..
    Σε φιλώ κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν προσέξεις τη διεύθυνση του ιστολογίου, θα δεις ένα... 2, που σημαίνει ότι υπήρξε κι άλλο που χάθηκε από στους πειραματισμούς μου! Κάτι παρόμοιο έπαθα ξανά, αλλά τη γλίτωσα με μερικές χαμένες αναρτήσεις...!!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Μπήκα με σκοπό να διαβάσω προσεκτικά την ανάρτησή σου, όπως άλλωστε κάνω πάντα.
    Ξεκίνησα την ανάγνωση και ήμουν σίγουρη όχι ότι μόνο είχα ξαναδιαβάσει το κείμενο, αλλά ότι είχα αφήσει και σχόλιο.
    Όμως επειδή τελευταία διάφορα προβλήματα, που δεν είναι της παρούσης, με καταδιώκουν, φοβάμαι ότι όλα αυτά με την ανάρτηση δεν τα έζησα, αλλά τα φαντάστηκα.
    Οπότε σε αφήνω και τρέχω στον θεράποντα ιατρό μου να συζητήσω το θέμα και να διαπιστώσω εάν χάθηκε ή εάν έχω χάσει το μυαλό μου!
    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τελικά, δεν με διαβάζεις προσεκτικά...
      Χμμ, καλά, άντε να πω την αλήθεια!
      Αδυσώπητη είσαι!!!! Αντί να με συγχαρείς που δεν έσβησα όλο το ιστολόγιο... (σε παραπέμπω στην απάντηση στη Μαριλένα)

      Διαγραφή
  8. Με αφήνεις ..άναυδη! Είναι από τα πιο δυνατά κείμενα που έχω διαβάσει, από εκείνα που μου αρέσουν που μου...την "δ'ίνουν" βρε παιδάκι μου.Τελικά δηλώνω..ΦΑΝ σου και ακόλουθος ψυχής και καρδιάς, μου αρέσεις, μου ταιριάζεις φίλη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πραγματικα κοινωνικη αλληλεγυη,ευτυχως που υπαρχει απο μερικους στην δυσκολη αυτη εποχη που διανυουμε,και θα συνεχισουμε να διανυουμε θελω να δω που θα καταληξει.Το κειμενο εξαιρετικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγώ;;; Περιμένω, ανυπομονώ κι εύχομαι να καταλήξει σε κάτι ανθρώπινο!
      Να είσαιι καλά, καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. αυτο ακριβως ηθελα να πω κι εγω μερικες αναρτησεις μου πριν.. αλληλεγγυη μονο! γιατι η αλληλεγγυη συνδεεται με την αγαπη και το αντιστροφο. η φιλανθρωπια κατεντησε αλλο πραγμα..

    καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είχα διαβάσει το άρθρο για την "αναγκαστική" δωρεά σώματος, λόγω οικονομικής ένδειας. Άλλη μια μεγάλη επιτυχία καταγράφεται στην Ελλάδα του σαξεστόρη πρωθυπουργού μας.
    Κοιτώντας λίγα χρόνια πίσω έχω την εντύπωση πως στην Ελλάδα ΟΛΑ άλλαξαν.
    Όλα εκτός από την κτηνώδη αναισθησία πολιτικών και "ανθρώπων".
    Και κάτι "αιρετικό": Η φιλανθρωπία είναι πανέμορφη πράξη που ασφαλώς εμπεριέχει την αλληλεγγύη. Φιλανθρωπία είναι αυτή που προσφέρεται από "αγνώστους" σε "άγνωστο" συμπολίτη τους, χωρίς ταρατατζούμ, κάμερες και δηλώσεις της Βαρδινογιάννενας σε στημένα σώου με υπουργούς να φωτογραφίζονται από δίπλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθόρυβη ή μη η φιλανθρωπία μπορεί να κοιμίζει ή να γαληνεύει συνειδήσεις, όμως συντηρεί την υπάρχουσα αδικία και εξάρτηση, ενώ η αλληλεγγύη βάζει τα θεμέλια για την αποκατάσταση της αδικίας, για την εξάλειψης της ανάγκης για φιλανθρωπία και για την αξιοπρέπεια.

      Διαγραφή
  12. Δε σε ήξερα Αλεξάνδρα μου!!!
    Θα σε ακολουθώ τώρα!!!!!!
    Σοκαριστικό το κείμενο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Την ώρα που σου άφηνα σχόλιο είχε γίνει blackout κι έμεινα με την εντύπωση πως έγραψα κάτι.Τι μπορώ να πω;;; Μα τι μπορώ να πω; Όπου φτωχός κι η μοίρα του κι από τη φτώνια πολλά δεινά ξεκινούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.