Διαβάσατε το καινούριο τεύχος του Woman's magazine;

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ο χρόνος όλα τα γιατρεύει;


της Μαριανίνας Κριεζή και του Λάκη Παπαδόπουλου με τη φωνή της Ελεονώρας Ζουγανέλη.

Θέλω να πιστέψω πως... ναι!
   Δεν ακούω από τους φίλους παρηγοριές του ποδαριού. Καμιά φορά δεν τους ακούω και καθόλου...
Το τικ-τακ με αποσυντονίζει.
   Με τον καιρό θα ξεχάσω και θα τα αρχίσω όλα από την αρχή;
Ακόμα κι αν ξεχάσω, θα πονάει η "αμνησία"... Μα, λέω πως θα την κάνω τη ρημάδα την αρχή!
   Νιώθω πως έχω στεγνώσει. Δεν έχω καεί ακόμα ολοσχερώς, τσουρουφλιστεί μόνο!
   Λοιπόν, το καμμένο χώμα βγάζει, έτσι και πέσει μια βροχή, τα ωραιότερα λουλούδια που έχω δει!!! Το φωνάζω, το τραγουδάω κι ό,τι βγει! Ίσως δω εκείνα τα καταπληκτικά λουλούδια... Ίσως βγάλω δίσκο...


10 σχόλια:

  1. Γιατρεύει ο χρόνος, αλλά κάπου θα υπάρχει ένα σημάδι, έτσι για να σου θυμίζει το τότε που χτύπησες, πάντα όμως προς όφελός σου.
    φιλί για περαστικά:):)
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρω ότι είναι πανδαμάτωρ. Δεν ξέρω αν είναι θεράπων... Έτσι κι αλλιώς αυτά που θα θεράπευε, αφήνουν ουλές. Το ότι μεγαλώνοντας, αγγίζεις τις ουλές με αδιόρατο χαμόγελο, δεν ξέρω αν σας βοηθά.

    Καλησπέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @vasiliki Ένα σημάδι... Για να ομορφύνω αυτό το σημάδι έφτιαξα κι εγώ το βιντεάκι με το συγκεκριμένο τραγούδι...
    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @SoDurck Καλώς ήρθες! Κι ευτυχώς, γιατί δεν είχα αποθηκεύσει το blog σου, όταν το είχα βρει.
    Βοηθάει να τ' ακούω. Μου το λέω κι εμένα συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα!είναι η πρώτη επαφή με την σελίδα σου..εκτός από τα συναισθήματα τα οποία τι να λέμε τώρα..λατρέυω το θέατρο αλλά και την ποίηση και την μουσική φυσικά..με εκφράζεις φίλη μου..τα λέμε πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ias-piece jewelleries Καλημέρα!
    Χαίρομαι, χαίρομαι, χαίρομαι!
    Να τα λέμε, καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόνο λουλούδια; Ενίοτε κι ένα ουράνιο τόξο λαμπερό που δεν χορταίνεις να κοιτάς. Καλημέρα Woman, πολύχρωμη εβδομάδα εύχομαι!
    Όποτε έχεις διάθεση προτείνω να επισκεφτείς και το άλλο μου ιστολόγιο...νιώθω οτι θα σου αρέσει.
    ΜΟΝΟΚΟΤΥΛΗΔΟΝΟ
    poihtiki-apovathra.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Κυπαρησία Σ. Καλημέρα, καλημέρα!!!
    Κι εγώ μια τέτοια αίσθηση έχω! Έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "το καμμένο χώμα βγάζει, έτσι και πέσει μια βροχή, τα ωραιότερα λουλούδια που έχω δει!!"
    έτσι είναι! μέσα από τις διάφορες δοκιμασίες και δυσκολίες της ζωής. μέσα από την υπομονή και την προσπάθεια μας, θα μπορέσουμε να γίνουμε όλο και καλύτεροι, όλο και πιο ευωδιαστοί, σαν τα λουλουδάκια! :))

    Να είστε καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.